Jag ha alltid tyckt att sådana ting som Internetdagböcker och liknande tjafs inte hör hemma på ett rejält rymdskepp, men jag finner detta faktiskt rätt så underhållande.... Ska nog skriva en rad eller två en gång per parabolkurva i 3 RU.
Thursday, February 10, 2005
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

3 comments:
du måste aktivera kommentarer för icke-medlemmar också...annar var rymden full med fluff jättekul...
Fixat, bra att d sa det... glömde, syrgasen har tagit slut...
Post a Comment