Thursday, February 10, 2005

Små tillägg

Jag ha alltid tyckt att sådana ting som Internetdagböcker och liknande tjafs inte hör hemma på ett rejält rymdskepp, men jag finner detta faktiskt rätt så underhållande.... Ska nog skriva en rad eller två en gång per parabolkurva i 3 RU.

3 comments:

Spelledaren said...
This comment has been removed by a blog administrator.
E said...

du måste aktivera kommentarer för icke-medlemmar också...annar var rymden full med fluff jättekul...

Spelledaren said...

Fixat, bra att d sa det... glömde, syrgasen har tagit slut...