Tro fan att jag blir irriterad när människor med en intelligenskvot och empati som inte ens går att beräkna eller upptäcka med en manik som inte kommer att uppfinnas dom närmaste 100 åren på grund att att dom egenskaperna är så atomsmå hos dessa människor, att dessa så kallade människor varje dag kan påverka min framtid, det kanske inte stör dig, men mig gör det ta mig fan förbannad.
På spellistan:
Inte ett skit
Dagens hatobjekt:
Manpower och Nazister [egentligen tänkte jag skriva bara Nazister, men alla förstår inte att Manpower faller inom dessa ramar]
