Ja jävlar. Det var länge sedan. Trots att jag har länkat till detta elände från min sida så har jag inte skrivit ett ord på nästan typ ett år. Illa, illa... Så jag passar på nu. Nu mitt i natten, på jobbet, det äckligaste lilla vidriga jobba jag kanske haft. Jag har en hel del jag vill skriva om, men jag får återkomma om det senare, kanske i början av nästa vecka. Jag kan dock tala om att jag hade tänkt att skriva om svenskar, fulla, vidriga korkade svenskar...
Tills dess... Puss på pungen!
Sunday, January 20, 2008
Subscribe to:
Posts (Atom)
