Thursday, February 10, 2005

Rymden - En plats fylld med fluff

Jag har ofta tänkt på det där med Rymden. Rymden är stor, faktiskt jätteenorm... Är det någon som tänkt på hur mycket dumhet man kan kläma in i den? Jag kom och tänka på det idag och blev onaturligt blek, sådär blek som man bara blir i tecknad film, sådär så man nästan kan se en pratbubbla ovanför huvudet med ett stort "GULP"

Jag har funnit en ny rolig arketyp i CoH [City of Heroes], det är en Tanker vid namn Capt. Manbuto. Har haft svårt för Tankers tidigare men nu har det liksom "tagit" sig. Jag har mognat in i rollen som gruppens slagpåse och jag gör det med värdighet och heder!

Nu börjar det även bli stressigt. Jag har ju gått med på att vara spelledare nu på Fredag och jag vet inte om jag kommer hinna göra klart mitt äventyr. Men det är väl sådant som märks, jag är ju improvisationens mästare.

Dagen avhyvling:
rollspel.nu. Jag hatar dom där jävla övergödda fjantprettona!

På Spellistan:
Colony 5 - Is She Scared

No comments: