Det är jag som är spelledare. Allsmäktig och förträfflig. Denna blogg handlar om mina reflektioner kring spel. Framförallt rollspel men jag kommer då och då skriva lite om Brädspel/Sällskapsspel och datorspel. Reflektionerna är utifrån mitt perspektiv som spelledare och inget annat, och är högst personlig.