Fy helvete!
Ok, jag har varit ung, jag har genomlidit alla dessa tokiga ocj kännsloladdade svängningar. Men va fan, man är ju inte ung längre. Jag tål det bara inte.
Hur som helst. Jag har kommit till insik om en viktig sak, det är nämligen att jag kommit till den ålder då folk runtomkring en som man kännt hela sitt liv försvinner, en efter en. Ibland nästa två på en gång. Jo, man är inte ung längre och inom något år har 4 personer försvunnit från mitt liv som jag kännt bra jävla länge, dom sparakde i kalandern helt enkelt om jag får direktövesätta från mit hemspråk. Snart kanske min familj får familjerabbat på kistor...
Ok, jag har varit ung, jag har genomlidit alla dessa tokiga ocj kännsloladdade svängningar. Men va fan, man är ju inte ung längre. Jag tål det bara inte.
Hur som helst. Jag har kommit till insik om en viktig sak, det är nämligen att jag kommit till den ålder då folk runtomkring en som man kännt hela sitt liv försvinner, en efter en. Ibland nästa två på en gång. Jo, man är inte ung längre och inom något år har 4 personer försvunnit från mitt liv som jag kännt bra jävla länge, dom sparakde i kalandern helt enkelt om jag får direktövesätta från mit hemspråk. Snart kanske min familj får familjerabbat på kistor...
Från någon helg sen...
Jag trodde verkligen att jag skulle ta det mycket svårare, men rymdöverste jag är så har dessa händelser inte påverkat mig nämnvärt. Jag är som en mur av osynlig energi.
Det var fan i mig länge sen jag skrev något på denna blogg, men jag har tydligenhaft annat för mig, vad vet jag inte, men nåt måste jag ha gjort.
Lite ändringar i mitt liv sen senast.
- Jag har slutat spela City of Heroes - Jag tröttnade, men inte lika mycket på spelet som på annat runtomkring.
- Skola, skola, skola - Massa plugg!
- Rollspel, rollspel, rollspel - Jo, det blev en riktigt intensiv period av rollspel. Nu har det lugnat ner sig lite, men efter Mars så tror jag att vi kommer börja lira mer intensivt igen.
Eftersom det var ett tag sen jag skrev något så ska jag fatta mig kort. Så tack och hej!
På spellistan: Girls Under Glass - Minddiver
Läser: Hej Nostradamus! av Douglas Coupland
Senaste film: Blood Diamond
Senaste Serie: Rome - Avsnitt 7, Säsong 2.
Veckans Hatobjekt: Fredrik Reinfeldt [Blir nog samma i drygt 3 år till]

No comments:
Post a Comment