Monday, March 12, 2007

Allt eller inget

Förvånad? Nej, inte alls. Jag hade räknat med detta, men att det skulle vara så övertydligt förvånar mig. Vad för något? Inget särskilt, jag var bara tvungen att skriva av mig.

Jag har haft en bra helg, en helg med mycket softa, träffa familj, vara med E och bara vara. Men sent igår kväll kom det. KaBooM! Det där messet jag räknat skulle komma, men inte på det sättet. Nåväl, vad göra... Köpa kniv och skärma mig i armen? Näääää, jag kan egentligen inte bry mig mindre, men det stör mig trots allt liiiite...

På spellistan: Beborn Beton - Peach
Läser: Hej Nostradamus! av Douglas Coupland
Senaste film: Ghost Rider [VARNING, se den inte!]
Senaste Serie: Scrubs - Avsnitt 12, Säsong 6.

Veckans Hatobjekt: Fredrik Reinfeldt [Blir nog samma i drygt 3 år till]

No comments: